Bonyolult dolog ez az írás.:-))))

Először összekevertem Harry éveit, és azt írtam, hogy ötödikben is csapatkapitány volt. (Párom felhomályosított, hogy hülye vagyok.) - Ezt már visszamenőleg javítottam a feltöltésben.

Most meg 1996. augusztusát és szeptemberét kevertem össze, és ugye a hülye hétfők nem mindig ugyanoda esnek.:P Ezért most nálam a tanév nem szeptember 1-én indult, hanem ötödikén. Nem fogok végigjavítnai három fejezetet. Így marad, sorry.:P

Gondolom, a kutya nem vette észre, de engem idegesít.

Szerző: Quetmer  2011.01.05. 02:02 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://quet.blog.hu/api/trackback/id/tr362561629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

matrayzz 2011.01.06. 20:11:23

Szerintem ezeket csak te vetted észre :DD

Amúgy, nagyon jól sikerült a mostani fejezet is. Nálam elnyerted a legjobb story címet amit eddig olvastam :$. Nagyon várom már a kövi fejezetet, kb mikorra várható? *.*

Sziaa

Quetmer 2011.01.06. 21:00:23

Ha ma és holnap haladok a huszonötössel, akkor a hétvégén. De ez még titok!:-)

matrayzz 2011.01.06. 22:28:29

Deha készvan a 24es miértnemrakod fel? :'( Vagycsak nekem küldd el :D

Quetmer 2011.01.06. 22:44:47

@matrayzz: Mert kevésbé lenne stresszes az élet.:-) gmailre?
süti beállítások módosítása