Feltöltöttem a következő fejezetet. Le kéne szoknom arról, hogy egyre hosszabb fejezeteket írjak...

A következőből még egy sor sincs, és a vázlata sincs kész, így nem tudok nyilatkozni a következő frissítésről, viszont egyre közelebb vagyok azokhoz a történésekhez, amiket fejben már megírtam.:-)

Viszont most rácsodálkoztam, mennyien olvasták már el a történetet. Lassan 20e rákattnál jár a merin, és ezen a blogon is közel vagyok a kétezer oldalletöltéshez. Teljesen meglep, hogy bárkit érdekel, amit írok. És most mélyen meg vagyok rendülve.:-)

 

Szerző: Quetmer  2011.01.14. 20:16 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://quet.blog.hu/api/trackback/id/tr72584233

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

teverus 2011.01.14. 21:19:57

figyelmesen el szoktam olvasni, és ajánlottam másoknak is ;)

Daedalus 2011.01.17. 19:35:39

Szia!!!

Am mikor lessz friss??:D

Nagyon várom ezt a bájitalos dolgot!!!:P

thx:)
süti beállítások módosítása