Ettől a fejezettől kikészültem, de feltöltöttem. Hosszú is lett és nagyon kellett benne figyelnem. Úgyhogy most kidöglöttem:

Nyugis, de a történet szempontjából fontos fejezet, azt hiszem. Jó olvasást hozzá!

 

A következő fejezetben már a Roxfortban lesznek. Harry viszontlátja barátait, és elindul a hatodév, lesz új SVK-tanár - aki fontos szereplője a történetnek -, és megtudjuk, kinek milyen volt a nyara.

 

Szerző: Quetmer  2010.12.28. 05:17 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://quet.blog.hu/api/trackback/id/tr902543260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Daedalus 2010.12.28. 15:23:40

Szia!

Nagyon jó léett,szerintem a két animágiás fejezeten kívül ez idáig a legjobb:P

A következő fejetet már a Roxfortben játszódik,a fejezet végén(vagy elején:):D nem lehetne összehozni Harryt és Ginnyt?:P

thx

Daedalus 2010.12.29. 12:28:53

Jah és egy ötlet:az SVK tanár lehetne nő,és összejöhetne Pitonnal,így meglenne oldva hogy ki legyen Harry új anyja? kérdés is:D

Lehetne az a minisztérium feltétele,a gyámsághoz,hogy házasság:P

thx

Daedalus 2010.12.29. 15:35:51

ööö és egy 5let:

Mi lenne ha Harryt inkább Lunával hoznád össze,és nem Ginnyvel??:P

szerintem a newm hagyományos párosítás sokat dombna a regényen,magam is ilyíen nem hagyományos párosításokat fogok írni:P

Jah és Piton tutira a falra nmászna Lunától:D
süti beállítások módosítása